Je kunt iedere dag terecht bij de BlueWay Servicedesk voor al je vragen over de verschillende onderdelen van de software van AFAS en AFAS InSite & OutSite. Denk daarbij aan vragen over het aanmaken van gebruikers, autorisaties of problemen bij het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden.
Servicedesk & Profitbeheer
Werk je dagelijks met AFAS Profit, InSite of OutSite, dan weet je hoe belangrijk het is dat de software goed functioneert. Toch komen er altijd momenten waarop je hulp nodig hebt: een medewerker kan niet inloggen, een workflow loopt vast of een rapportage toont niet de juiste cijfers. Precies daarvoor is de AFAS Servicedesk van BlueWay.
Onze servicedesk is hét aanspreekpunt voor al jouw AFAS-vragen. Of het nu gaat om incidenten, gebruikersbeheer, autorisaties of onderhoud: wij zorgen dat jouw omgeving blijft draaien en optimaal presteert.
BlueWay biedt support en beheer op alle modules binnen AFAS. Dat doen we voor AFAS Windows, Profit, InSite en OutSite. Je kunt ons inschakelen voor zowel kleine aanpassingen als structureel beheer.
Zo weet je zeker dat jouw AFAS-omgeving ook na implementatie of oplevering van een project blijft meegroeien met jouw organisatie.
De servicedesk van BlueWay helpt dagelijks met vragen zoals:
Door dit soort vragen snel en goed te beantwoorden, voorkom je stilstand in je processen en kun je doorwerken.
Met AFAS Profit Beheer en InSite support houd je grip op jouw omgeving:
Onze servicedesk kan ook kleine wijzigingen direct uitvoeren, zoals het aanpassen van een workflow of het inrichten van een nieuwe functionaliteit. Voor grotere projecten (bijvoorbeeld rapportages bouwen of complexe koppelingen inrichten) schakelen we onze consultants in.
Niet elke organisatie heeft dezelfde behoefte. Daarom biedt BlueWay meerdere opties voor AFAS support en beheer:
Met deze flexibiliteit kies je precies de vorm die past bij jouw organisatie en budget.
Onze servicedesk ondersteunt uiteenlopende organisaties – van MKB tot non-profit en grotere instellingen. We zijn actief in sectoren zoals:
Kortom: voor iedereen die dagelijks met AFAS werkt en behoefte heeft aan een betrouwbare partner voor support en beheer.
De AFAS Servicedesk van BlueWay onderscheidt zich door meer te doen dan alleen tickets afhandelen:
Daarnaast ontvang je als klant van de servicedesk om de maand een nieuwsbrief met tips & trucs. Zo blijf je op de hoogte van nieuwe mogelijkheden en haal je nog meer uit jouw AFAS-omgeving.
Kan ik direct iemand bellen bij een probleem?
Ja, onze servicedesk is bereikbaar via telefoon, e-mail en ons klantportaal.
Hoe snel reageren jullie op een incident?
Dat hangt af van het gekozen supportmodel, maar altijd binnen een dag.
Kunnen jullie ook meekijken in ons systeem?
Zeker. Met remote support kijken we direct mee en lossen we problemen efficiënt op.
Doen jullie alleen support of ook beheer?
We bieden zowel support (incidenten oplossen) als structureel beheer van jouw AFAS-omgeving.
Ivano is bij BlueWay verantwoordelijk voor de Servicedesk. Stel hem gerust een vraag of neem contact met ons op.
Ben jij ook klaar voor deBlueWay?
| ||
| ||
|